אורלי פינקלמן

סוד הטיול המושלם ליוון: תכנון בהתאמה אישית

הקדמה

אז לאן כדאי לנסוע? לצפון, לדרום או בכלל לאיזה אי? איך בוחרים מבין שפע האפשרויות? בתכנון הטיול ליוון קל מאוד ליפול למלכודת של יותר מדי מקומות בפחות מדי זמן, מלכודת שהתוצאה שלה היא יותר מדי זמן ברכב ופחות מדי זמן להנאות האמיתיות.

יש ברשת הררי מידע על תכנון טיולים ליוון, ויש אותי – שיודעת להפוך עבורכם את המידע המבלבל לידע מועיל ולתוכנית המותאמת בדיוק עבורכם, כדי שתיהנו מהטיול שלכם, בדרך הנכונה עבורכם.

בקצרה

יוון תפתיע אתכם במגוון מטריף חושים של נופים, טעמים, צלילים ואנשים. את מספר הפעמים בהן הייתי בה, הספקתי מזמן לספור. אני חוזרת אליה שוב ושוב, גם כמדריכה שמובילה קבוצות מטיילים וגם בחופשות הפרטיות שלי. במאמץ קטן מאוד מצידכם, תקבלו ממני תוכנית טיול מדוגמת שמתאימה לחלומות שלכם, למשך הזמן העומד לרשותכם ולעונה בה בחרתם לנסוע.

למי כדאי להיעזר בשירותי תכנון הטיולים ליוון?

לכל מי שמתכננים טיול של מספר ימים ליוון, בדגש על היבשת. יוון הרבה יותר גדולה ממה שנדמה מהתבוננות על המפה. מקומות שנדמים לנו קרובים זה לזה עלולים להיות במרחק של יום נסיעה שלם, בגלל תנאי הדרך. הכבישים אמנם מצויינים, אך הם מפותלים מאוד.
ראיתי אנשים שכילו את זמנם בנסיעות ממקום למקום, רק משום שניסו לתפוס את המרובה בזמן קצר.

ומה לגבי חופשה באיי יוון? לא בכולם הייתי, אבל כוח העל שלי הוא שאני יודעת להצביע על המפה ולהראות לכם איפה כל אי, לאיזו קבוצת איים הוא שייך ולספר לכם במה כרוכה ההגעה אליו. למי שרוצה טיול שיש בו גם יבשת וגם איים, אני יודעת לדייק את השילוב בין האזורים ביבשת לבין האיים שההגעה אליהם לא תגזול מכם ימים של נסיעות מיותרות ומתישות.

למה כדאי לכם להיעזר בי לצורך תכנון הטיול שלכם ביוון?

בסופה של פגישה אחת קצרה, אתם רואים את התמונה הגדולה ומבינים איזו תוכנית תעניק לכם את הטיול הכי טוב ליוון.
אני חוסכת מכם טעויות שיעלו לכם בנסיעות ארוכות ומיותרות, נותנת הכוונה כמה זמן להקדיש לכל אזור, כך שתמצו את החוויה במלואה ועם זאת תישארו עם טעם של עוד.
במקומות בהם יש מלונות יוצאי דופן או אטרקציות שלא כדאי לפספס, אני מציידת אתכם בפרטי הקשר כדי שתוכלו להגיע אליהם בכוחות עצמכם.
כבונוס, אחרי הפגישה אני שולחת לכם מידע כתוב ומפורט, לרבות קישורים למיקומים במפות גוגל, לאזורים שבהם החלטתם לטייל.
כך, למעשה, אני מציידת אתכם בהמון מידע רב ערך וממוקד, שמאפשר לכם לתכנן את הטיול לפרטי פרטים.

מה כולל שירות תכנון הטיולים?

אנחנו נפגשים לפגישה אחת, שבסופה אתם יודעים בדיוק לאן אתם רוצים לנסוע ואיך לחלק את הימים בין מקומות הלינה השונים.
הפגישה נערכת פנים אל פנים או בזום. במהלכה, אנחנו פותחים מפה, ועל סמך המידע שאתם נותנים לי (הרכב המטיילים, מתי רוצים לנסוע, כמה ימים עומדים לרשותכם, העדפות אישיות, חלומות וכל מה שנמצא ברשימת המשאלות שלכם) אני מראה לכם על המפה את האזורים השונים, ממליצה לכם איך להרכיב את המסלול, כמה זמן נכון להקדיש לכל אזור ומה האטרקציות המרכזיות.
לאחר מכן אתם מזמינים לעצמכם את הלינות במקומות המומלצים, ובהתאם למקומות הלינה שהזמנתם ולמספר הלילות בכל מקום, אני שולחת לכם תוכנית מפורטת ברמה יומית.

כמה זה עולה?

לטיול עד 10 ימים, משך הפגישה שעה והמחיר הוא 750 ₪.
לטיול בן 11 עד 20 ימים, משך הפגישה עד שעה וחצי והמחיר הוא 890 ₪.

כמובן שלכל אורך הדרך אני ממשיכה לעמוד לרשותכם, לכל שאלה.

איך קובעים איתי פגישה?

מתקשרים אלי 052-2499545, או שולחים לי ווטסאפ (יותר טוב אפילו), או מייל .

ואם שכחתם איך ליצור איתי קשר, זיכרו: הכי קל בעולם למצוא אותי בגוגל או בפייסבוק. פשוט כיתבו אורלי פינקלמן ובחרו את הדרך הנוחה לכם לתקשר איתי.

 

 

 

תוכן עניינים

המטיילות מפרגנות (וגם המטיילים)

כשהחלטנו שנטוס ליוון (קבוצה של 4 זוגות) פנינו לאורלי לעזרה בבניית המסלול. קבענו פגישה עם אורלי ולאחר שתיארנו בפנינו מה הכיוון הכללי, היא הוציאה מפה של יוון ובנתה לנו מסגרת לטיול, ובהמשך שלחה המלצות למסלולים יומיים, מקומות לינה ועוד. בניית המסגרת וההמלצות שאורלי המשיכה ושלחה לנו בהמשך איפשרה לנו לשנות תוך כדי תנועה חלק מהמסלולים בקלות בעת הצורך. קיבלנו מאורלי שרות מעולה, אדיבות ומקצועיות מהתחלה ועד הסוף.
אייל
היינו כמה פעמים ואף פעם לא ראינו יוון כל כך נהדרת. תודה! מאוד כיף לנסוע לחופשה שמתוכננת ככה. לחלוטין התאהבנו ביוון.
שרית
גם לנו היה טיול מוצלח ונהדר בזכות ההמלצות המעולות (!) שלך ותכנון הטיול המעולה שהצעת לנו. שלא לדבר על כל הטיפים הנהדרים תוך כדי תנועה. ממליצה בחום רב!
עינת
אורלי יקרה, רציתי לומר תודה רבה רבה על האינפורמציה לגבי יוון. הטיפים והעצות שלל היו מצוינים ועזרו לנו לחוות טיול נהדר ומעניין ומגוון וטעים ונעים!!! תודה תודה
גלית
טיולים נוספים

דרום ומרכז האי אוויה

חלקו הצפוני מאופיין ביערות אורן ובעצי דולב, בחלקו המרכזי יש ערמונים ואגוזי מלך, ואילו בדרומו יש בעיקר אלונים. החופים קטנים ואינטימיים, עיירות החוף בתוליות במובן

מצובו וסביבתו

גיאוגרפיה מצובו הוא כפר שתושביו הם וולאכים, שהגיעו אי אז, החל מהמאה התשיעית, מרומניה בעקבות עדרי הצאן שלהם. הוא התפרסם בזכות האוויר שלו – 1,100

האי אוויה – בין הכי כחול להכי ירוק

דמיינו את הצירוף הבא: ירוק וכחול, ים פלטה, סירות דייגים, שקיעות מרהיבות וכפרים שרוב התיירים בהם יוונים – והנה קיבלתם את אוויה. מבחינה מנהלית, הוא

חצי האי פיליון

מזרח מול מערב הרכס מפריד בין הצד המערבי לצד המזרחי של חצי האי: מערב פיליון, האזור שפונה אל מפרץ פגאסיטיקוס ובו נמצאת העיר הראשית וולוס

יש טיולים והרצאות שמתמלאים עוד לפני שאני מספיקה להגיד "קלימרה".

שווה להירשם לניוזלטר שלי.
דילוג לתוכן